Logistyka w obliczu wyzwań na targach MODERNLOG

Logistyka w obliczu wyzwań na targach MODERNLOG

Nadchodzi kolejna edycja Targów Logistyki, Magazynowania i Transportu MODERNLOG. Już od 31 maja do 3 czerwca 2022 r. teren MTP zapełnią stoiska integratorów systemów, producentów oraz dystrybutorów rozwiązań z zakresu logistyki 4.0 i magazynów przyszłości. Program wydarzenia obfituje w spotkania z ekspertami w ramach konferencji Smart Warehouse i pokazy maszyn na żywo w strefie In4Log.

Branża logistyczna potrzebuje dużego wsparcia

Obecna sytuacja na rynku sprawia, że branża logistyczna potrzebuje dużego wsparcia technologicznego. Zerwane łańcuchy dostaw, braki kadrowe, wzrosty czynszów za powierzchnię magazynową czy rosnące wymagania klientów e-commerce to wyzwania, z którymi mierzą się na co dzień pracownicy tego sektora – komentuje Hanna Zdrojewska, dyrektor targów MODERNLOG. – To z myślą o nich przygotowujemy kolejną edycję MODERNLOG, wraz z wystawcami zapraszając do zapoznania się z rozwiązaniami optymalizującymi pracę i procesy logistyczne.


Spotkania targowe to doskonała okazja do zaprezentowania nowości produktowych, ale także rozpowszechnienia wiedzy na temat sprawdzonych systemów. Hörmann Logistik Polska przedstawi ofertę skierowaną do firm, które oczekują bezpiecznego, sprawnego oraz bezawaryjnego rozwiązania miniload. Wśród wystawców targów MODERNLOG znaleźć będzie można także przedstawicieli firm produkcyjnych. Wśród nich bekuplast zwróci uwagę na konieczność właściwego doboru pojemników.
Nowoczesne wyposażenie magazynu, a także rozwiązania z zakresu logistyki 4.0 stanowią główną oś ekspozycji targów MODERNLOG. To tutaj prezentowane są nowoczesne rozwiązania wpierające pracę logistyków. Targi to także idealne miejsce, aby spotkać się z ekspertami z zakresu automatyzacji, robotyzacji, automatycznych systemów składowania i technologii transportu wewnętrznego. Wystąpią oni na scenie konferencji Smart Warehouse, którą zaplanowano w tym roku na 1 i 2 czerwca 2022 r. W programie spotkania znaleźć można odniesienia do aktualnej sytuacji na rynku oraz rozmowy z przedstawicielami znanych marek.

Poleć ten artykuł:

Polecamy