Nadawanie paczek na… numer telefonu

Nadawanie paczek na… numer telefonu

Najnowszym rozwiązaniem firmy Inpost jest opcja nadawania paczek wprost z Paczkomatów InPost jedynie przy znajomości numeru telefonu adresata i bez zbędnych formalności.

Dodatkowo, lokalizacja Paczkomatów przy wejściach do centrów handlowych, na całodobowych stacjach benzynowych i parkingach osiedlowych znacząco ułatwia wysyłanie przesyłek. Dzięki automatom InPost można nadać paczkę w drodze do domu czy pracy, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w dogodnym – wybranym przez klienta – miejscu.

Dzięki opcji nadawania przesyłek wprost z Paczkomatów InPost – adresat nie musi zakładać konta w systemie Managera Paczek ani definiować Paczkomatu odbiorczego. Tym samym nadawca nie jest zobowiązany do drukowania etykiety nadawczej przed wysyłką paczki.

Po nadaniu adresat przesyłki otrzyma SMS ze statusem swojej paczki. Ma on 3 dni na odbiór przesyłki z Paczkomatu InPost. Jeśli jednak nie zdąży, może to zrobić w ciągu kolejnych 11 dni w najbliższym Oddziale InPost.

Poleć ten artykuł:

Polecamy