Optima w Rankingu Firm TSL

W rankingu dynamiki przychodów ze sprzedaży TSL opublikowanym przez Dziennik Gazetę Prawną,Optima Sp. z o.o. zajęła II miejsce. Firma odnotowało 179,3% wzrost w roku 2013 przy jednoczesnym wzroście zatrudnienia o 145,9%.
 
Serwis Businessvoice.pl we...

W rankingu dynamiki przychodów ze sprzedaży TSL opublikowanym przez Dziennik Gazetę Prawną,Optima Sp. z o.o. zajęła II miejsce. Firma odnotowało 179,3% wzrost w roku 2013 przy jednoczesnym wzroście zatrudnienia o 145,9%.

 

Serwis Businessvoice.pl we współpracy z SGH i TNS Polska wziął „pod lupę” firmy z branży TSL i zbadała jak ubiegły rok wpłynął na poszczególne podmioty oraz jakie trendy w branży możemy zaobserwować.

 

W tegorocznej edycji rankingu TSL wzięło udział 70 przedsiębiorstw, których łączny przychód stanowi prawie 16 mld PLN. W porównaniu z rokiem 2012 oznacza to 104 procentowy wzrost.

 

Optima znalazła się na II miejscu w rankingu według dynamiki sprzedaży odnotowując w roku 2013 – 179,3% wzrost. Wynik ten miał również przełożenie na zatrudnienie w Optimie, które wzrosło o 145,9% (124 osoby w roku 2013).

 

„Rok 2013 był bardzo ważnym rokiem dla naszej firmy. W pełni rozwinęliśmy skrzydła i podwoiliśmy dwukrotnie przychody ze sprzedaży, a co najważniejsze zatrudniliśmy bardzo wielu wartościowych pracowników, którzy nadają kierunek dalszego rozwoju Optimy. Każdego dnia nasi kontrahenci obdarzają nas zaufaniem, a my w zamian za to oferujemy im najlepszy serwis, który cechuje jakość, elastyczność i solidność obsługi” – mówi Jarosław Rokicki, prezes Optimy Sp. z o.o.

 

O firmie

Optima obecna jest w branży TSL od 2008 roku i swoją działalność koncentruje na aktywnościach w sektorze usług transportowych, logistycznych i spedycyjnych.

Receptą na sukces Optimy jest specjalizacja branżowa, partnerskie relacje z kontrahentami, najwyższa jakość obsługi klienta i zadowoleni pracownicy. Firma rozwija się prężnie i dynamicznie, o czym świadczyć może regularne powiększanie zespołu specjalistów w dziedzinie transportu i spedycji oraz wciąż powiększające się grono Klientów i zdobyte nagrody takie jak „Gazele Biznesu” czy „Gepardy Biznesu”.

Poleć ten artykuł:

Polecamy