P3 mianuje Ewę Daszkowską nowym Property Managerem na Polskę

P3 mianuje Ewę Daszkowską nowym Property Managerem na Polskę

P3, ogólnoeuropejski właściciel nieruchomości logistycznych, mianował Ewę Daszkowską na stanowisko Property Managera w ramach rozwijającego się zespołu firmy na terenie Polski, gdzie posiada i obsługuje cztery parki magazynowe o łącznej powierzchni 500.000 m2 z możliwością...

Ewa Daszkowska przechodzi do P3 z firmy CA Immo Real Estate Management Poland, w której pełniła funkcję Property Managera oraz była odpowiedzialna za kompleksy przemysłowo-biurowe w Błoniu i Łodzi przez okres ponad czterech lat. Łącznie Ewa Daszkowska ma prawie dziesięcioletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania nieruchomościami. Posiada dyplom magistra, uzyskany na kierunku Stosunki Międzynarodowe na uczelni Collegium Civitas w Warszawie, ze specjalizacją w dyplomacji. Ewa Daszkowska podjęła studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania nieruchomościami w Wyższej Szkole Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, a ponadto posiada licencję zarządcy nieruchomości.

 

Andrzej Wroński, Dyrektor Krajowy w P3 na Polskę, powiedział: „Ewa pracuje z nami w niepełnym wymiarze od początku sierpnia (2015). Jesteśmy zachwyceni tym, że teraz może dołączyć do zespołu na cały etat. Jej wiedza o zarządzaniu nieruchomościami i doświadczenie będą dla nas bezcenne pod względem dalszego rozwijania bliskich relacji z naszymi klientami – zawsze staramy się pomagać im w osiąganiu sukcesów.“

 

Ewa Daszkowska, która będzie pracować wraz z Andrzejem Wrońskim, Dyrektorem Krajowym na Polskę, oraz Justyną Kosowską sprawującą funkcję Property Managera, będzie zarządzać dwoma parkami logistycznymi położonymi na południowy zachód od Warszawy –P3 Piotrków i P3 Mszczonów – łącznie ponad 216.000 m2. Jej obowiązki obejmują współpracę z takimi klientami, jak Fiege, JMP ID Logistics, FM Logistic, Inpost oraz Kuehne + Nagel, dbałość o szybkie i efektywne rozwiązywanie wszelkich zgłaszanych problemów oraz nadzorowanie planowych prac utrzymaniowych w obu lokalizacjach, a także zarządzanie budżetami i wykonywanie innych zadań administracyjnych.

Poleć ten artykuł:

Polecamy