Panattoni Europe w peletonie PARIS-TO-EXPO REAL 2019

Panattoni Europe w peletonie PARIS-TO-EXPO REAL 2019

Ekologicznie i dla zdrowia na dwóch kółkach. Artur Mokrzycki, Marek Dobrzycki i Kamil Kuleta przygotowują się do pokonania na rowerach 400-kilometrowej trasy do Monachium, by 6 października dotrzeć na EXPO REAL – największe nieruchomościowe targi w Europie. W ten sposób Panattoni promuje zdrowy trybu życia i wspiera przyjazne środowisku formy komunikacji. Na samych targach nie może zabraknąć również dewelopera. Panattoni będzie reprezentowany przez 30 przedstawicieli firmy z wszystkich biur firmy w Europie na stosisku C2.422.

Reprezentacja Panattoni Europe w peletonie:

Artur Mokrzycki – związany z naszą firmą od ponad 8 lat. Jako Head of Capital Markets na Europę odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi, w tym pozyskiwanie i strukturyzację kapitału dla projektów inwestycyjnych całej grupy Panattoni w Europie. Od niemal 30 lat obecny jest w branży nieruchomości, pomagając w jej stałym rozwoju. Człowiek o niebywałej inteligencji i energii, którą zaraża swoich współpracowników i partnerów biznesowych, teraz wykorzysta ją na trasie PARIS-TO-EXPO REAL 2019.

Marek Dobrzycki – związany z naszą firmą od 12 lat. Jako Managing Director odpowiedzialny jest za rozwój inwestycji magazynowych i magazynowo-produkcyjnych w całej Polsce, zwłaszcza na głównych rynkach. Błyskotliwy, a jednocześnie skromny i zawsze uśmiechnięty – pasję do biegania i udziałów w maratonach i triatlonach przekuje w sukces peletonu PARIS-TO-EXPO REAL 2019.

Kamil Kuleta – związany z naszą firmą od 5 lat. Jako Director Capital Markets Europe odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi w Europie. Przed rozpoczęciem współpracy z Panattoni Europe był związany z branżą finansową. Jego błyskotliwości wtóruje wielkie serce dlatego udział PARIS-TO-EXPO REAL 2019 to dla niego połączenie przyjemnego z pożytecznym.

W tym roku to już drugie tego typu wydarzenie. Wiosną Artur i Kamil pokonali 1000-kilometrową trasę „Paris – MIPIM – Cannes”. Wtedy 48 uczestników z branży nieruchomościowej przejechało ten dystans w ciągu pięciu dni.

(Panattoni Europe)

Poleć ten artykuł:

Polecamy