PEKAES w nowej odsłonie

PEKAES w nowej odsłonie

PEKAES, czołowy polski operator logistyczny, wprowadził duże zmiany wizerunkowe i informatyczne. Spółka ma nie tylko nowe logo, ale udostępniła także zupełnie nowy system wsparcia dla klientów, wykorzystujący zaawansowane rozwiązania z zakresu IT.

Po wielu konsultacjach ze swoimi klientami, PEKAES uruchomił innowacyjną Strefę Klienta, w której znalazły się nowoczesne i przyjazne użytkownikom rozwiązania IT. Wszystko po to, aby klienci szybko i w pełnym zakresie mogli komunikować się ze swoim operatorem logistycznym, korzystać z aktualnych informacji o usługach świadczonych im przez PEKAES, jak również mieć dostęp online do dokumentów związanych z ich obsługą przez operatora.

Wśród nowych lub też ulepszonych narzędzi znalazły się m.in.: tracking przesyłek, system e-fakturowania, system do składania i zarządzania reklamacjami oraz możliwość nadawania osobnych kont w Strefie Klienta poszczególnym pracownikom po stronie klienta. Co ważne, aby korzystać ze wszystkich oferowanych możliwości, wystarczy tylko jeden login i hasło.

PEKAES do najwyższych standardów dostosował także swoją stronę internetową. Jest teraz bardziej przejrzysta i funkcjonalna – dedykowana przede wszystkim klientom. Ukoronowaniem zmian jest nowe logo PEKAES, które wpisuje się w obecny wizerunek nowoczesnej, proklienckiej firmy.

Poleć ten artykuł:

Polecamy