siodemka.com w nowej odsłonie

siodemka.com w nowej odsłonie

Nowy serwis internetowywww.siodemka.com zapewni klientom Siódemki większy komfort w dokonywaniu podstawowych czynności związanych z realizacją usług kurierskich.

Poza usprawnieniem procesu wysyłkowego realizowanego przez użytkowników on-line, serwis ma służyć wsparciu komunikacji z klientem, tak by w jeszcze większym stopniu mogła być ona prowadzona za pomocą narzędzi internetowych. Do jednych z najważniejszych zmian należy zaliczyć moduł trackingu przesyłek, który otrzymał nową oprawę graficzną. Po otrzymaniu wyniku wyszukiwania użytkownik może bezpłatnie przesłać status do odbiorcy za pośrednictwem wiadomości e-mail. Moduł Centrum Obsługi Klienta zawiera nowe formularze kontaktowe. W serwisie dostępna jest również wtyczka Facebook, na którym we wrześniu został uruchomiony profil firmy, a także dostęp do specjalnej aplikacji Biuro Obsługi Klienta, dedykowanej użytkownikom tego najpopularniejszego obecnie portalu społecznościowego. Siódemka przygotowała szereg narzędzi, dzięki którym będzie można zapoznać się ze szczegółowym opisem wszystkich funkcji, a także odnaleźć informacje o sposobie ich działania, przykładowych zastosowaniach czy uzyskaniu dostępu do wybranych aplikacji.  W serwisie znajdzie się wiele multimedialnych prezentacji produktowych, co w połączeniu z modułem FAQ ma tworzyć swoisty przewodnik na temat oferowanych przez Siódemkę  usług i rozwiązań. Firma usprawniła również formularz „Zostań naszym Klientem”, który został przeprojektowany tak, by w ostatnim kroku proponować optymalny wariant współpracy z firmą. Dzięki temu, użytkownicy w prosty sposób będą mogli wybrać dla siebie najkorzystniejszy wariant współpracy w ramach rozbudowanej oferty.

Poleć ten artykuł:

Polecamy