Warsztaty PSML – Stworzenie rekomendowanego procesu zakupu aplikacji IT

Warsztaty PSML – Stworzenie rekomendowanego procesu zakupu aplikacji IT

Mamy przyjemność poinformować Państwa o rozpoczęciu naszego nowego Projektu w obszarze Zakupów - "PRAKTYKI GODNE POLECENIA" i zaprosić na pierwsze spotkanie w ramach tego projektu:

STWORZENIE REKOMENDOWANEGO PROCESU ZAKUPU APLIKACJI IT

Mamy przyjemność poinformować Państwa o rozpoczęciu naszego nowego Projektu w obszarze Zakupów – “PRAKTYKI GODNE POLECENIA” i zaprosić na pierwsze spotkanie w ramach tego projektu:

 

STWORZENIE REKOMENDOWANEGO PROCESU ZAKUPU APLIKACJI IT

 

ZAKUPOWCY, DOSTAWCY, KLIENCI PRZY JEDNYM STOLE DZIELĄ SIĘ SWOJĄ WIEDZĄ I DOŚWIADCZENIEM !

 

Efektem warsztatu ma być wypracowany rekomendowany przez Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki dokument przetargowy na systemy informatyczne.

Warsztaty odbędą się 21 CZERWCA 2011 w godz. 10:00 – 15:00 w siedzibie PSML w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 41/8

 

Obszar zakupów reprezentować będą doświadczeni profesjonaliści z uznanych firm m.in.:

Joanna Smolińska – Kierownik Biura Zakupów Raiffeisen Bank
PolskaMarta Jankowska – Purchasing Manager Sanofi – Aventis Sp z o.o.
Wojciech Majkowski – Kierownik Zakupów IT Polkomtel Sp. z o.o.
Michał Urbański – Kierownik Zakupów Technicznych Play (P4).

Moderatorami będą Andrzej Zawistowski członek Zarządu PSML oraz Adam Błuś partner medialny projektu, wydawca “Eurologistics”.

Koszt uczestnictwa:

– Członkowie PSML 400 złotych

– Pozostali uczestnicy 800 złotych

LICZBA UCZESTNIKÓW OGRANICZONA !

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UZDZIAŁU W TYM NOWYM PROJEKCIE!


Naszym celem jest wypracowanie w wąskim gronie profesjonalistów rekomendowanego procesu zakupu Aplikacji IT.

W czasie warsztatów skupimy się na następujących elementach:

1. Etapy Optymalnego Procesu Zakupowego

– Analiza potrzeb wewnętrznych

– Elementy kosztowe TCO (Całkowity Koszt Użytkowania)

– Określenie ważności (wag) poszczególnych warunków handlowych

– Analiza Rynku (dostępne produkty i potencjalni dostawcy)

– Przygotowanie Zapytania Ofertowego

– Analiza Ofert i Negocjacje

– Wybór Dostawcy

– Wdrożenie

 

2. Najczęstsze błędy popełniane zarówno przez kupujących jak i sprzedających na poszczególnych etapach.

 

3. Rekomendowany format zapytania ofertowego/specyfikacji przetargowej, zawierający wszystkie elementy niezbędne sprzedającemu (do przygotowania odpowiedniej oferty) i kupującemu (do szybkiej analizy ofert i dokonania racjonalnego wyboru dostawcy).

 

>>> POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY <<<

 

Poleć ten artykuł:

Polecamy