Continental nagradza

Continental nagradza

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu w kategorii Serwis Roku Sieci Conti 360° okazali się być bezkonkurencyjni w swoich regionach. Wykazali się najwyższą jakością obsługi klienta, szybkością realizacji zleceń oraz terminowością ich rozliczania.

W tym roku nagrodzono 5 najlepszych serwisów, po jednym z każdego z 5 regionów operacyjnych firmy w Polsce.

 

Tytuł Serwis Roku Sieci Conti360° 2013 otrzymały:

JMK Poznań – Region Północno-Zachodni

Regum II – Region Południowo-Zachodni

Gumlop – Region Północno-Wschodni

Gas Truck – Region Centralny

Korzonek – Region Południowo-Wschodni

 

Zwycięzcy rankingu w regionach są wyłaniani na podstawie corocznego audytu prowadzonego w całej Sieci Conti360o. Na zakończenie roku kalendarzowego następuje weryfikacja współpracy i ocena wyników. Na tej podstawie dokonywany jest wybór najlepszego serwisu w regionach handlowych firmy Continental w Polsce. Najwyżej ocenione serwisy otrzymują tytuł Partnera Serwisowego Sieci Conti360o, co wiąże się dla nich z dodatkowymi korzyściami. Najlepsze warsztaty w pierwszej kolejności wykonują usługi zlecane przez Continental i floty transportowe. Dzięki przeprowadzanej corocznej weryfikacji jakości świadczonych usług w stosunku do standardów Continental właściciele i administratorzy flot ciężarowych, współpracujący z siecią serwisową Conti 360o mogą być pewni profesjonalnej i fachowej obsługi świadczonej przez wyróżnione firmy.

 

– Dla firm transportowych istotne jest, by serwis nie tylko sprawnie świadczył obsługę serwisową, ale także wspierał je w zakresie doboru i późniejszej eksploatacji ogumienia. Dzięki naszemu rankingowi możemy co roku weryfikować, które z serwisów oferują usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo element rywalizacji między poszczególnymi serwisami motywuje je do stałego podnoszenia jakości usług – powiedział Łukasz Puchała, Conti360° Network Manager.

 

Continental w tym roku po raz pierwszy przyznał nagrody Fair Play pięciu warsztatom, które w nieszablonowy sposób angażują się w doskonalenie jakości obsługi klientów i dalszy rozwój Sieci Conti360°.

 

Oprócz łatwo mierzalnych i porównywalnych parametrów pracy danego warsztatu, jak np. szybkość realizacji zlecenia czy też terminowość jego rozliczenia, na jakość obsługi Klienta można też patrzeć przez pryzmat zaangażowania i chęci do rozwiązywania niestandardowych problemów. To właśnie z myślą o takich Partnerach Serwisowych Conti360° wprowadzono nagrodę za zachowanie Fair Play, która uzupełnia prowadzony od 2008 r. konkurs na Serwis Roku Sieci Conti360°.

 

W nowej kategorii Fair Play wyróżniono w tym roku następujące warsztaty Sieci Conti360°:

JMK Poznań – Region Północno-Zachodni

Latex – Region Południowo-Zachodni

Gołaszewski – Region Północno-Wschodni

Moto Akcesoria – Region Centralny

Litwiński – Region Południowo-Wschodni

Poleć ten artykuł:

Polecamy