DB SCHENKER z szybszymi dostawami LCL z Europy do regionu Azji i Pacyfiku
DB SCHENKER wprowadza szybszą opcję routingu dla eksportu LCL dla przesyłek do 4 ton. Operator stworzył optymalne rozwiązania oparte o globalną, zintegrowaną sieć transportową i fracht oceaniczny. Dzięki alternatywnym trasom do regionu Azji i Pacyfiku czas dostawy może zostać skrócony nawet o 17 dni. Rozwiązanie jest dostępna dla klientów z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.
Szybsza opcja routingu dla eksportu przesyłek drobnicowych dostępna jest z dwóch europejskich hubów: portu w Mediolanie i Rotterdamie. Pierwszy z nich obsługuje sześć destynacji w ofercie operatora: Bangkok (TH), Hong Kong (HK), Jakarta (ID), Haiphong(VN), Melbourne (AU) i Sydney (AU). Z kolei z Rotterdamu przesyłki obsługiwane będą na czterech kierunkach: Port Kelang (MY), Laem Chabang (TH), Cat Lai (VN) i Xingang (CN).
– Oferujemy klientom unikalne rozwiązanie transportowe, które zwiększa ich przewagę konkurencyjną w regionie Azji i Pacyfiku. Wykorzystujemy atuty naszej silnej, globalnej sieci transportu lądowego i oceanicznego. Dzięki opracowaniu alternatywnych tras skracamy czas realizacji dostaw, ale to klienci sami mogą decydować, czy chcą korzystać z opcji standardowej czy szybkiej – mówi Justyna Jaśkiewicz, Head of LCL Cluster North East Europe w DB SCHENKER. – Redukcja zapasów i przestrzeni magazynowej, szybsze fakturowanie – to kolejne mocne strony tego rozwiązania – dodaje Justyna Jaśkiewicz.
Proponowane przez DB SCHENKER rozwiązanie jest doskonałą ekonomicznie alternatywą dla klientów, którzy nie chcą korzystać z szybkiego transportu lotniczego, a tradycyjne połączenie oceaniczne uniemożliwia im sprawne dotarcie na rynki zbytu w regionie Azji i Pacyfiku. Szybsza opcja routingu to także redukcja kosztów składowania w magazynach klientów. Dzięki LCL producenci i eksporterzy mogą częściej i szybciej wysyłać wytworzone towary. To jeden z przykładów działań, za pomocą których operator wspiera swoich klientów w optymalizacji procesów w łańcuchu dostaw.
Labirynt wyzwań związanych z globalnymi dostawami
W obliczu rosnących wymagań rynkowych i dynamicznej sytuacji geopolitycznej na świecie DB SCHENKER oferuje swoim klientom kompleksowe podejście do optymalizacji łańcuchów dostaw. Praca ekspertów, opierająca się na skrupulatnej analizie oraz innowacyjnych narzędziach i zaawansowane platformy cyfrowe pozwalają precyzyjnie dobrać rozwiązanie do indywidualnych potrzeb każdego prowadzonego biznesu. Takie wsparcie operatora logistycznego przyśpiesza realizację planów ekspansji na nowe rynki, ale też pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. DB SCHENKER świadczy rozwiązania transportu morskiego dla ponad 700 tys. klientów w 130 krajach. Dziennie ponad 5,5 tys. kontenerów jest transportowanych pomiędzy portami na całym świecie, co czyni firmę liderem we frachcie oceanicznym