Dialog zakupów z marketingiem

Dialog zakupów z marketingiem

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki, rozpoczęły dialog branżowy dotyczący najlepszych standardów w zakupach usług marketingowych.

Planowany jest cykl spotkań strategicznych i edukacyjnych z udziałem przedstawicieli klienta i agencji, ze szczególnym uwzględnieniem menedżerów zakupów. Pierwsze warsztaty miały charakter otwarty dla obu środowisk i odbyły się w siedzibie PSML. Uczestnicy doszli do wniosku, że brak wzajemnej komunikacji, presja czasu, potrzeba transparentności i mierzalności, to tylko niektóre problemy w procesach przetargowych na usługi komunikacji marketingowej.

 

Na wzór innych rynków europejskich, reprezentacja branży klientów i agencji chce wspólnie pracować nad ustaleniem najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych. Mając tym samym na uwadze nie tylko równość i partnerstwo biznesowe stron, ale przed wszystkim najwyższą możliwą efektywność w zakupach w relacji jakość-cena. Podczas takich spotkań uczestnicy będą mogli zaznajomić się z różnymi perspektywami i praktykami, dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem oraz ustalać najbardziej skuteczne metody współpracy.

 

W ramach dialogu branżowego PSML i SKM SAR przewidują również bezpłatną i wzajemną edukację przedstawicieli środowisk zakupów i agencji dotyczącą efektywności w zakupach usług marketingowych.

Poleć ten artykuł:

Polecamy