Kolejny rok inwestycji w Trans Polonii

Kolejny rok inwestycji w Trans Polonii

Trans Polonia S.A. kolejny sezon inwestuje w nowoczesną flotę własną, utrzymując silną pozycję na rynku TSL i walcząc o nowych klientów.

– Zrealizowane inwestycje to gwarancja utrzymania wysokiej dynamiki wzrostu skali działalności, a tym samym zwyżka wyników finansowych. Rozbudowa floty zwiększy naszą konkurencyjność w ramach kompleksowej oferty dla klientów oraz w niezagospodarowanych dotąd obszarach – podsumował Dariusz Cegielski, Prezes Zarządu Trans Polonia S.A.

 

Już niecały rok po debiucie Spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, który miał miejsce w 2010 roku, Trans Polonia zaczęła systematycznie inwestować w nowoczesny tabor transportowy. Program zainicjowany w 2011 roku pod nazwą „Chemia – Nowe Rynki” umożliwił firmie znaczne rozbudowanie floty, co istotnie wpłynęło na zwiększenie jej potencjału rynkowego, w szczególności w obszarze logistyki ciekłych chemikaliów. W roku 2011 Trans Polonia wprowadziła do swego parku samochodowego m.in. ciągniki siodłowe, naczepy-cysterny, podwozia kontenerowe o wartości ponad 7 mln zł.

 

Kolejne lata przebiegały również pod hasłem rozwoju organicznego posiadanego taboru.

 

W roku 2012 nabyto jednostki transportowe za łączną kwotę ponad 10,5 mln zł.

 

W roku 2013 zrealizowano kolejne inwestycje we flotę własną, w tym zakup 18 ciągników siodłowych, 13 naczep-cystern oraz 10 naczep-chłodni za łączną kwotę ponad 11 mln zł. Nowoczesny sprzęt wykorzystywany jest przez całą Grupę Kapitałową, m.in. do realizacji zleceń z zakresu transportu płynnych produktów spożywczych oraz przewozu produktów spożywczych w naczepach-chłodniach w temperaturze kontrolowanej. Logistykę ładunków tego rodzaju Trans Polonia rozwija systematycznie od ponad trzech lat, wykorzystując zdobyte wcześniej kompetencje z zakresu transportu płynnych ładunków chemicznych.

 

Rok 2014 stoi również pod znakiem inwestycji w nowoczesne jednostki transportowe, które dedykowane są głównie do przewozu „ciekłej chemii”. Tegoroczny program zakupu nowych ciągników oraz cystern powinien zostać sfinalizowany do końca grudnia, a jego skala będzie większa niż w roku 2013.

 

 

Poleć ten artykuł:

Polecamy