„Laur Klienta 2011” dla PKN ORLEN

„Laur Klienta 2011” dla PKN ORLEN

PKN ORLEN otrzymał złoty Laur Klienta 2011 w kategorii "Stacje paliw - oferta dla klienta biznesowego". Program flotowy Koncernu został doceniony już po raz trzeci z rzędu.

Od ponad 10 lat w ramach usług skierowanych do klientów flotowych, PKN ORLEN oferuje zbiorcze fakturowanie, odroczone terminy płatności oraz rabaty realizowanych poprzez karty paliwowe na ponad 1700 stacjach zlokalizowanych w całej Polsce. Karty wyposażone są w mikroprocesor, co sprawia, że mogą być konfigurowane w dowolny sposób, adekwatnie do danych potrzeb. Koncern oferuje również pakiety, skonfigurowane w taki sposób, aby  wygodnie i szybko dobrać efektywny program dla danej specyfiki flot. Klienci mogą także korzystać z portalu flotowego www.flota.orlen.pl, który zapewnia im łatwy dostęp do operacji flotowych.

Laur Konsumenta to ogólnopolski konkurs, w którym wyróżnienia przyznawane są w oparciu o  sondaż popularności produktów, usług i marek. Konsumenci za pomocą głosowania telefonicznego oraz za pomocą stron internetowych wybierają najbardziej cenione przez siebie marki, przyznając im odpowiednio złoty, srebrny i brązowy laur. Zwycięzcy programu otrzymują godło promocyjne, które zarazem jest uznanym symbolem jakości.

Poleć ten artykuł:

Polecamy