Tenisiści spotkają lwy

Tenisiści spotkają lwy

Federacja męskiego tenisa ATP i Peugeot rozpoczęły w 2016 roku współpracę na skalę światową. Marka spod znaku lwa będzie oficjalnym uzyskała miano auta ATP World Tour i udostępni flotę 500 pojazdów.

Peugeot staje się partnerem Platinum ATP World Tour i oficjalnym samochodem ponad 20 turniejów ATP World Tour. Chodzi o przeszło 500 pojazdów, w szczególności modele 508, 3008, 5008, Expert Tepee, z których w czasie turniejów będą korzystać zawodnicy, VIP-y, delegacje oficjalne i publiczność. W ten sposób Peugeot skorzysta z międzynarodowych praw marketingowych, będzie widoczny na kortach i otrzyma pakiety VIP dla swoich gości na wybrane turnieje. Zapewni to dotarcie do ponad 635 milionów telewidzów i zaprezentuje swoje samochody ponad dwumilionowej publiczności różnych turniejów.

Firma jest obecna w świecie tenisa od ponad 30 lat, a wśród jego ambasadorów znajdują się tacy zawodnicy jak numer 1 na świecie Novak Djokovic, a także David Ferrer, Juan Martin del Potro, David Goffin, Jeremy Chardy, Benoit Paire, Tommy Robredo, Gilles Simon, Alize Cornet i Belinda Bencic. Obecnie Peugeot postanawia się zaangażować jeszcze mocniej w tenis, z którym od dawna jest związany, wykorzystując swoją obecność w 160 krajach w połączeniu ze światową renomą ATP World Tour.

– Peugeot jest od dawna kojarzony z naszym sportem, a współpraca z ATP World Tour ugruntuje jego pozycję jako pierwszoplanowego, kluczowego partnera z branży samochodowej w świecie tenisa ‑ wyjaśnia prezydent ATP Chris Kermode.

– Dla Peugeot tenis jest naturalnym obszarem prezentacji, gdyż to sport dynamiczny, wymagający, elegancki i emocjonujący. Te same wartości chcemy dzielić z naszymi klientami. We współpracę z organizatorami turnieju Roland Garros zaangażowaliśmy się przed ponad trzydziestu laty. Poprzez współpracę z ATP World Tour chcemy zacieśnić tradycyjne więzi łączące nas z tenisem, który cieszy się wielkim zainteresowaniem w wielu krajach. Powinno to także przyczynić się do lepszej promocji marki na całym świecie przez – oświadczył Maxime Picat, dyrektor generalny Peugeot.

Poza kortami Peugeot będzie obecny na ATPWorldTour.com, najważniejszym portalu internetowym poświęconym tenisowi, odwiedzanym przez 325 mln osób. Peugeot stanie się także głównym partnerem ATP World Tour Uncovered, cotygodniowego magazynu telewizyjnego sieci, dostępnego w 170 krajach, który jako jedyny pozwala fanom zajrzeć za kulisy ATP World Tour.

Poleć ten artykuł:

Polecamy