Używasz przeglądarki Internet Explorer 6, która nie jest wspierana nawet przez producenta.
W związku z tym, cześć funkcjonalności serwisu może być dla Ciebie niedostępna.
Radzimy zainstalowanie nowszej wersji Internet Explorera (zobacz tu) lub innej przeglądarki (zobacz tu lub tu).
...

Łańcuch dostaw : Zarządzanie

Kierowca w firmie transportowej – umowa o pracę, czy samozatrudnienie?
Przepisy wprowadzane przez Unię Europejską oraz poszczególne jej kraje doprowadziły do zmiany sposobu zatrudniania kierowców w przedsiębiorstwach transportowych. W wielu przypadkach umowy o pracę zostały zastąpione tzw. samozatrudnieniem. O ile u przewoźników ciężkich skala tego... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Coca-Cola HBC Polska, Refresco i CHEP we wspólnym projekcie transportowym
Poszukiwanie optymalizacji w łańcuchu dostaw, przyspieszenie procesów logistycznych i generowanie oszczędności zarówno finansowych jak i środowiskowych jest koniecznością, nie trendem. Coca-Cola HBC Polska i Refresco wraz z CHEP postanowiły połączyć siły we wspólnym planie... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Budowanie łańcucha dostaw przyszłości
Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie. Dlatego w laboratoriach FM Logistic już dzisiaj toczą się prace na innowacyjnymi rozwiązaniami, technologiami i projektami, które pozwalają firmie na zaoferowanie bardziej elastycznego podejścia do potrzeb klientów:... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

24 tysięcznik Meble Wójcik
Fabryki Meble Wójcik rozpoczęły proces inwestycyjny budowy nowego Centrum Dystrybucyjnego dla rynków exportowych. Centrum Dystrybucyjne powstanie w Elblągu w pobliżu jednej z fabryk na działce o powierzchni 35.000 m2 w bezpośrednim sąsiedztwie trasy szybkiego ruchu... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Bezpieczny łańcuch dostaw
Zabezpieczenie i uszczelnienie łańcucha dostaw to jedno z największych wyzwań, przed jakimi stoi większość współczesnych menedżerów logistyki. Na szczęście na rynku są już narzędzia odpowiadające na tę potrzebę. Jednym z nich jest profesjonalny audyt podwykonawców transportowych... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Logistyka e-commerce w praktyce

Logistyka e-commerce w praktyce

12 września Piotr Polak, ekspert Eurologistics
Łańcuch dostaw
E-commerce rozwija się obecnie w szalonym tempie, a przewidywania są takie, że rozwój ten będzie równie dynamiczny przez kilka następnych dziesięcioleci. Bardzo wiele przedsiębiorstw rozwija różnorodne rozwiązania, co wpływa w znaczący sposób na zmiany, jakie następują w świecie... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Prosto na linię produkcyjną
Wysokie wymagania firm produkcyjnych co do poziomu usług logistycznych - będące pochodną analogicznie wysokich wymagań konsumentów - owocują tworzeniem niezwykle zaawansowanej oferty ze strony operatorów logistycznych. Doskonałym przykładem jest CAT LC Polska, która rozwija... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Wyzwania ID Logistics

Wyzwania ID Logistics

7 września Kinga Wiśniewska
Łańcuch dostaw
Dziesięciolecie działalności ID Logistics w Polsce stało się okazją do podsumowania działań operatora w naszym kraju, ale także przybliżenia filozofii i wartości, które przyświecają codziennym działaniom firmy. Z Yannem Belgy – dyrektorem generalnym ID Logistics w Polsce,... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Transportowy bumerang, czyli o palecie, której nikt nie chciał
Ideą każdego transportu jest dostawa towaru od nadawcy do odbiorcy. Bywają jednak sytuacje, gdy towar zostaje zwrócony przewoźnikowi po kradzieży lub pozostaje w jego posiadaniu z powodu odmowy przyjęcia przez odbiorcę. W takich przypadkach przewoźnik powinien zwrócić się do... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Zaufanie jako podstawa zachowań konsumenckich

Zaufanie jako podstawa zachowań konsumenckich

14 sierpnia Maciej Błaszak, dr hab., prof. w Instytucie Filozofii UAM
Łańcuch dostaw
Konwencjonalna ekonomia przyjmuje, iż preferencje i gusta konsumentów są zdefiniowane (każdy wie, czego chce i jak bardzo), a ceny produktów są wynikiem równowagi między popytem (chęcią i gotowością wyłożenia pieniędzy za produkt) i podażą (dostępnością produktu na rynku).... Przeczytaj później w kolejce do przeczytania

Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 39 40 41 Następna